Bestilling

Tjek din ordre
Er dine oplysninger korrekte?

Vi anbefaler at dobbelttjekke oplysningerne du har angivet inden du trykker ”Godkend ordre”.

Skulle der være sket en fejl, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Annullering af ordre
Har du bestilt det forkerte produkt eller fortrudt dit køb?

Du kan annullere din ordre såfremt, at den ikke er pakket eller under behandling endnu.

Du har mulighed for at annullere din ordre ved at sende en email til info(@)nvi.dk. Husk at inkludere kontakt informationer samt ordrenummer.

Adresseændring
Har du skiftet adresse?

Det er ikke muligt at foretage adresseændringer efter at ordren er lagt. Du kan dog annullere ordren hvis muligt, og derefter foretage en ny ordre med en anden adresse.

Oprettelse af kundekonto
Handler du som erhvervskunde?

Du kan til hver en tid og helt uforpligtende gå på opdagelse i vores udvalg. Hvis du handler som erhvervskunde skal du blot oprette en konto før du kan bestille varer.

For at oprette dig skal du klikke på Opret konto/Login i øverste højre hjørne på siden. Du kan nu udfylde formularen med de nødvendige oplysninger.

Når du har oprettet en konto vil du modtage en email med yderligere instruktioner. Vi anbefaler at dit selvvalgte kodeord består af mindst 6 tegn, og der bruges specialtegn, tal og store og små bogstaver. Husk dit kodeord og din e-mail-adresse, da du bruger de oplysninger til at logge ind på din konto i fremtiden.

Vi overholder de gældende databeskyttelsesregler databeskyttelsesregler og giver derfor ikke dine oplysninger videre til tredjepart. På din kundekonto kan du til enhver tid kontrollere, ændre eller supplere dine oplysninger.

Godkendelse af erhvervskonto

For at undgå svindel mm. skal alle ansøgninger godkendes manuelt. Der kan derfor gå op til 3 hverdage før du får svar på din ansøgning.

Deaktivering af erhvervskonto

Hvis du vil deaktivere din brugerkonto skal du sende en mail til Info(@)nvi.dk, så hjælper vi dig med at få det gjort. Du bedes oplyse os om, hvorfor du ønsker at deaktivere den, så vi kan gøre vores service og hjemmeside endnu bedre.

Priser
Dagspriser for private

Priserne på hjemmesiden er dagspriser inkl. moms og andre udgifter

Dagspriser for erhvervskunder

Når du er logget ind på din erhvervskonto vises dagspriser eksl. moms 

Sådan bestiller du varer
Privat eller erhvervskunde?

Når du har besluttet dig for at købe én eller flere varer, skal du igennem et par hurtige og simple trin for at gennemføre et køb hos os. Bemærk: Hvis du er erhvervskunde skal du have en konto og være logget ind for at handle.

Bestilling step-by-step
  1. Først vælger du den/de ønskede vare samt antal og trykker på knappen “Tilføj til kurv”.
  2. Herefter går du til kassen ved at trykke på indkøbskurven oppe i højre hjørne og derefter trykke på knappen “Kasse”.
  3. På siden “kasse” kan du se en oversigt over varerne på din ordre, leveringsadressen, den valgte betalingsform samt anden relevant information.  Hvis du ønsker at ændre på din ordre, så er det nu, du kan gå tilbage og ændre det. Hvis alt er korrekt, trykker du ganske enkelt på “Godkend ordre”, og du vil kort herefter modtage en ordrebekræftelse til den registrerede e-mailadresse.

 

Betaling

Sikker betaling
Du kan trygt handle hos os

Når du befinder dig i betalingsvinduet på hjemmesiden vil du være i det vi kalder for en ”sikker zone” – det kan ses ved, at der i Browservinduet er HTTPS://, hvor S’et står for secure (Sikker).

Betaling via krypteret forbindelse

Vi bruger en såkaldt SSL kryptering (Secure Socket Layer), hvilket betyder at de oplysninger du indtaster om dit betalingskort KUN kan ses af Clearhaus (Vores betalingsudbyder) og ikke af hverken os eller andre. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Betalingsmuligheder
Hvilke betalingsmuligheder kan benyttes?

Du kan benytte dig af følgende betalingsmuligheder når du handler med os: VISADankort, Mastercard, VISA, Visa electron, Maestro og Mobilepay. Læg mærke til, at du måske bliver mødt med at skulle oplyse en særlig kode, som sendes til dig på SMS og er en del af den ekstra sikkerhed der foreligger ved handel på nettet.

Kreditkortoplysninger
Håndtering af kreditkortoplysninger

For at øge sikkerheden gemmer vi ikke dine kreditkortoplysninger i vores system. Når du foretager en betaling på vores hjemmeside, bliver dine oplysninger videresendt via en krypteret forbindelse og behandlet af vores betalingsudbyder Clearhaus.

Forsendelse og levering

Modtagelse af varer
Dit ansvar ved modtagelse

Du har som køber pligt til straks at sikre dig, at leverancen er uden mangler ved modtagelsen. Reklamationer over mangler eller mængde angivelse skal ske skriftligt inden 14 dage efter varernes modtagelse. Et eventuelt erstatningsansvar er alene maksimeret til leverancens værdi inkl. moms. Nvi A/S er ikke ansvarlig for driftstab, avancetab eller andet indirekte tab.

Levering
Betingelser for Levering

Opgivne leveringstider er vejledende og fastsat efter bedste skøn og kan således ikke danne grundlag for ophævelse eller erstatning. Nvi A/S er uanset ovenstående heller ikke i noget tilfælde ansvarlig for driftstab, avancetab eller andet inddirekte tab.

Levering sker ab vor adresse. Forsendelse sker på købers regning og risiko. Nvi A/S forbeholder sig ret til at vælge transportmiddel og transportvej efter vort skøn.

Alle vores leverancer leveres til første dør i stueetagen, rampe- eller gadeplan. Nvi A/S er uden ansvar for forsinkelser eller forhindringer, som skyldes force majeure eller andre forhold uden for vores kontrol. Ved eventuel oplagring henligger varerne for købers risiko..

Leveringsomkostninger
Priser på levering

Prisen på fragt bliver beregnet automatisk på siden “kasse” ud fra den valgte leveringsmetode.

Forsendelsesstatus

Når vi sender din pakke via vores fragtudbyder, vil du modtage en besked med et tracking nummer. For at følge din pakke indtastes tracking nummeret på den angivne web-adresse.

Returnering og refundering

Returret hos NVI
Har du fortrudt dit køb?

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti, eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Dette gøres ved at sende en mail til info(@)nvi.dk eller via tlf +45 88 77 93 94. Returforsendelsen skal du selv betale.

Du skal gøre os opmærksom på, at du ønsker at returnere varen samt give en begrundelse for returneringen.

Når du sender varen, skal du altid sørge for, at få dokumentation for, at varen er afsendt. Det kan ske ved at sende en kopi af kvittering fra posthuset eller fragtmanden.

Du bærer selv ansvaret for varen, indtil den er retur hos os.

Bemærk: Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

Omkostninger i forbindelse med returnering

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere uønskede varer. Fortrydelsen skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet. Meddelelsen skal ske til os på mail.: info@nvi.dk

I meddelsen skal du gøres os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Beskriv hvorfor du gerne vil returnere dine varer og vedhæft gerne billeder som dokumentation.

Er der noget vi har overset?

Du er meget velkommen til at kontakte os hvis du ikke fandt svar på dine spørgsmål.

Kontakt os

Er der noget vi har overset?

Du er meget velkommen til at kontakte os hvis du ikke fandt svar på dine spørgsmål.

Kontakt os